Parini oli tässä ensimmäisessä Leimakuussa Miijja. Meillä oli nopeaa toimintaa ja molemmat postitti kuvansa jo eilen. Mulla tosin vaihteeksi taas muisti pätkii ja kun Miijjan kuori tänään tuli ja kortti kanssa, niin hokasin etten ollut muistanut koko korttia. Se lähtee siis perästä, kun tälläinen homespää olen :/. Ei varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun jotain unohdan.

Tässä kuvaa ihanista leimakuvista ja kortista

1468209.jpg

Ja kortista vielä vähän parempi otos, se kun ei pääse tuossa ylemmässä kuvassa oikeuksiinsa

1468218.jpg

Pitihän mun jo saada testata värittää noita saatuja kuvia. En ehtiny edes kuvaa ottaa ennen ku aloin hommiin ;)

1468222.jpg

Voi että mä voin rakastaa tätä kissakuvaa! Oon sitä tosi kauan ihaillut, mutta en ole malttanut ostaa. Ja nyt mä sain tässä vaihdossa näitä :). Tässä ekassa kuvassa olen käyttänyt pelkästään puuvärejä.

1468231.jpg

Tässä kuvassa olen käyttänyt promarkereita ja lisäksi puuvärejä, kun ei mulla ole noita markereita vasta kun muutama tussi. En siis olisi saanut esim tuossa vihreässä aikaiseksi tummempaa sävyä. En tiedä huomaako noiden värityksien eroa näin kuvasta niin helposti kuin sitten ihan luonnossa ne näyttävät heti erilaisilta.

Kiitos Miijja ihanista kuvista ja kortista. Kiitokset kuuluvat myös Jehkottarelle, kun jaksaa tälläistä järjestää!