Sain jo eilen oman kirjeeni Cookien Korttiaskartelun materiaalivaihdon vol2:ssa. Parini oli tällä kertaa Hannele. Tälläisen lähetyksen sain häneltä

1412749.jpg

Ihanaa kun aiheena oli Kukat ja keijut. Mä kun oon niin hulluna noihin keijuihin :). Sainkin Hannelelta ihania kiiltokuvia ja tarroja, joissa oli keijuja. Ja tietysti nuo kaikki muut ihanat jutut :). Kiitos Hannelelle!

29.3. Meinasin ihan unohtaa, että tässä vaihdossa piti tehdä saamistaan materiaaleista kortti. Onneksi sentään joku muu asian muisti :D. Tälläinen syntyi tänään. Muuten materiaalit kuoresta, mutta ääriviivatarrat itseltä.

1418766.jpg

Vähä mä oon hurahtanu näihin erilaisiin vaihtoihin :D. Mut tää vaan on niin kivaa kun ei tiedä mitä se posti tuo tullessaan. Ja kun sieltä tulee aina sellasta mitä ei itteltä löydy. Saa vähän monipuolisettua tätä tarvikevarastoa. Mulla alkaa olla tila noille mun tarvikkeille taas vähä kortilla. Pitäis keksiä jotain uusia säilytysjuttuja. Ei mulla oo edes mitään varsinaista askartelupaikkaa. Lähinnä tossa meidän tuvassa noita kyhäilen ja silloin onkin kaikki pöydät täynnä kamaan. Hätinä mahtuu esim syömään :D. Mut ehkä mä jotain vielä keksin :)